Ljusgårda.

Ljusgårda.

LJUSGÅRDA

Vår kund Ljusgårda har fått en generell försäljningsökning på 43%, på de butiker där de valt att annonsera via oss på SignMedia! Vi ställde några frågor till Daniel Emilsson på Ljusgårda:

Varför väljer ni att annonsera via digitala skärmar i butik?
-”Vi har valt att annonsera digitalt för att man når ut till många fler i butik och värdet av att synas för oss som ett litet nyare bolag är stort för att kunna bygga kännedom och kunskap om våra produkter och därmed öka försäljningen.”

Hur har försäljningen påverkats av annonseringen och på vilket sätt har relationen med butiken förändrats efter att ni gick upp på skärmarna?
– ”Vår försäljning tack vare digitala skärmarna har ökat där vi har rullande reklam eller annonsering. På sina håll har det ökat så pass bra så butiker har varit tvungen att bredda grundplaceringen med flertal face för att hinna med den ökade efterfrågan på våra salladspåsar.

Relationen till butiken blir bättre och det känns på så vis enklare att sälja in kampanjer och idéer.”

Hur tycker ni samarbetet med SignMedia har fungerat?
-”Vårt samarbete med er på Signmedia har varit enkelt, utvecklande samt problemfritt. Alla förfrågningar eller byte av digitalt innehåll går smidigt och er vilja att hjälpa till är ett stort plus i kanten.”

Daniel Emilsson
Utesäljare

Se fler exempel »

Ljusgårda gjorde en generell försäljningsökning med 43%

Ljusgårda gjorde en generell försäljningsökning med 43%